Økologisk Virtuel Messe
Information for udstillere
Oversigt

A:
Mejeriprodukter
A1: Oste
A2: Surmælk
A3: Øvrige

 

Den virtuelle messe er et supplement til den virkelige messe - blot langt billigere. Yderligere har den virtuelle messe fordel af at være åben døgnet rundt og året rundt.

I modsætning til traditionelle internet-oversigter er den virtuelle messe produkt-orienteret. Det giver de besøgende bedre overblik over hvilke varer, som er til rådighed og som er nye på markedet.

Ligesom på fysiske messer køber virksomheden standplads og profilerer de produkter, de vil fremhæve. For at øge de besøgendes oplevelse er hver stand dog indrettet, så den kun viser ét produkt eller én produktserie. Til gengæld er standene billige og man kan bestille ubegrænset antal stande.

Messen af delt op i sektorer og haller.

Sektorerne samler relaterede produkter og giver overblik. Sektorerne er angivet med et bogstav, for eksempel er mejerirprodukter samlet i Sektor A.

Hallerne samler specifik produktgrupper på én side, hvor for eksempel surmælksprodukter er placeret i Hal A2. Hver hal omfatter typisk 30 - 50 produkter. For at sikre overskueligheden fordeles produkterne på flere haller, hvis antallet af produkter bliver for uoverskueligt.

Produkt-standene placeres i hver hal i den rækkefølge de bestilles - efter først til mølle princippet. Ønsker en udstiller et produkt placeret fremhævet (for eksempel fordi det er en nyhed), kan en højere placering opnås ved at betale et placeringstillæg for den konkrete stand.

Alle stande har samme bredde, mens der er mulighed for at udvide i højden.

En standard-stand er 100 pixel høj og omfatter illustration, kort beskrivelse, firma-logo og link til såvel virksomhed samt eventuel produktoversigt på hjemmeside.

Har virksomheden ikke selv produktoversigter på nettet er der mulighed for at bestille særligere sider med yderligere produkt information eller produktoversigter.

Yderligere information:

ØkoWeb Danmark
tlf. 86 12 77 66 / 22 33 14 94